מרץ 29, 2017

Take Me On The Plane-אילו מוצרים לקחת לטיסה



הי אהובות,

אני מתרגשת כל כך!
בקרוב אני נוסעת לחופשה ועכשיו אני נמצאת בתהליכי הכנה אחרונים וההתרגשות בשיאה.
אני משוייכת לקבוצה באוכלוסיה שאוהבת לתכנן ולכן ההנאה שלי כפולה ואף משולשת, עד כה עברתי על גוגל מכל צדדיו (טוב עברתי על הרבה (מאוד) אתרים) לחיפוש מסלולים וחנויות.
בתור שופוהוליק אני חייבת להודות שנושא השיטוט בן בחנויות, הסווצ'ה של מוצרים והנאה מהמבחר ומספורה גורם לעיניים שלי לשנות לצורה של לבבות כמו האימוג'י וכמובן שהאוכל והקפה-וואי הקפה של סטארבקס (הראש שלי בעננים רק מהמחשבה) מלהיבים אותי אף יותר.
הפוסט של היום קשור לטיסה עצמה, אני רוצה לשתף אתכן במוצרים אותם אקח עימי.
עכשיו הטיסה לא ארוכה-4 וחצי שעות אבל תנאי הטיסה משפיעים על העור ואני מעדיפה להתמקד כמה שפחות בשיקום העור כשאגיע ליעד ופשוט ליהנות מהמדינה אז אם תרצו להכיר את המוצרים שאקח איתי לטיסה פשוט תמשיכו לקרוא:

אני אתחיל ב-2 מוצרים הכרחיים עבורי ולכל אחד בכדור הארץ!











אלכוג'ל ומגבונים!!!!!
(סיימתי עם סימני הקריאה המרובים להיום, מבטיחה!!!!, טוב זו הפעם האחרונה)
עכשיו, מהי הסיבה שהם הכרחיים?
כמות האנשים שישבו בכיסאות האלו היא גדולה ואני דיי בטוחה שלא לכולם יש פוביה מחיידקים כמוני ואין באפשרותי לוודא שהכל נקי אז היגיינה זה חשוב-מגבונים כדי לעבור על הכיסא והידיות וכל האזור בו ניתקע לשעות הקרובות יחד עם אלכו-ג'ל לחיטוי הידיים ובכללי שימור של ניקיון ככל הניתן.

עכשיו נעבור לפנים ופה ההמצאה הפשוטה והגאונית קוטפת את המקום הראשון-מסכות בד:



הן לא תופסות מקום רב מבחינת אחסון
+
הן אינן דורשות תשומת לב מרובה
+
הן מגיעות בסוגים שונים בהתאם לצורך של עורך
+
לא צריך לשטוף את הפנים לאחר השימוש בהן

ונקודה נוספת היא שהן דרך נהדרת להתחיל בשיחה היות ואת מדמה איתן רוח רפאים.

למי שלא מבינה על מה אני מדברת, מסכות בד או בשמן המוכר יותר בעולם Sheet Mask מגיעות ספוגות בסרום ואותן מניחים על העור למשך 15-20 דקות והחומר נספג לתוך העור ומעשיר אותו.
הסירומים תלויים בפעולה שאנו רוצות לבצע בעור-הבהרה של כתמים, לחות, גימישות ועוד (אם תרצו פוסט מרוכז על מסכות הבד רק תגידו) וחברות שונות כבר יצאו עם דגמים שונים שלהן.
הבסיס של המוצר הינו קוראני ובשנים האחרונות הטרנד החל לזלוף גם למערב, זאת ניתן לראות בחברות כמו לנקום ואסתי לאודר שיצאו בגרסה משלהן וכך ניתן למצוא אותן במנעד רחב של מחירים.
המסכות אותן אקח איתי שייכות לחברה הקוראנית טוני מולי (TonyMoly) מהליין I'm Real בשני סוגים :
האחד עץ התה שמסייע באחידות של גוון העור ונותן הרגשה נקייה ובתור מישהי שגילתה את יתרונות עץ התה אני לא יכולה למנוע מעצמי מלהשתמש בו (וגם העור שלי "מתחרפן" בקלות ואני כבר יכולה לראות את התגובה שתהיה לו בנמל התעופה), הסוג השני הינו אורז שעוזר להחזיר לעור את הזוהר שלו ובכך מונע ממנו להיראות עייף (ואני אוהבת את הריח שלו).

כתבתי על המסכות של טוני מולי-כאן

את המסכות ניתן לרכוש באתרים שונים בהם איביי\ביוטינט קוריאה\ביוטי ג'וינט ועוד.



ניקינו ידיים, העשרנו את עור הפנים ועכשיו נעבור לשיער עם מוצר חדש שנראה שממנו לא אוכל להתרחק והוא ה-Serum Deep Repair* של חברת GLISS מבית שוורצקוף (אתן מתחילות לשים לב שהמוצרים מבית שוורצקוף משתלטים לי על השיער?, אני אוהבת את זה). המוצר פתח בפני שלב חדש בטיפוח השיער אותו לא ניסיתי לפני שזה דיי מוזר היות ואני משתמשת בכל יום בסירום לפנים אבל עדיין בואו נתמקד במה שחשוב:
הסירום מכיל צערובת של חלבון משקם וחומצת אמינו שחודרת עמוק, מחזקת את סיב השיערה ומשקמת אותו.
אני חייבת להודות שבפנייה הראשונה שלי למוצר חששתי היות והוא מגיע במרקם קרמי וההיסטוריה שלי עם מוצרים קרמים לשיער לא חיובית אבל המגע שונה ממה שהכרתי עד היום-הוא לא שומני (אני יודעת שאמרתי שלא הוסיף עוד אבל אני חייבת! אני מכורה וזה קשה להיגמל!סמני קריאה זה כיף!), הוא מרגיש קליל והוא נספג ממש מהר בשיער שזה באמת מה שחשוב אבל מרחתי אותו גם על היד וההרגשה נהדרת.
לצערי הגודל המלא מונע ממני לקחת אותו איתי למטוס-100ml ומותר עד 30 אבל אני לא יכולה לוותר עליו ולכן אעביר חלק מהחומר לבקבוק קטן שיש ברשותי ואעלה בגאון למטוס עם שיער נהדר.

את הסרום ניתן לרכוש בחנויות הפארם ב-48.90 שקלים



מוצר אחרון מבחינת טיפוח להיום הוא קרם לידיים all better balm ותפקידו בכח לא פחות חשוב מחבריו לקרב בפוסט של היום, הוא מגן על הידיים המכנות שלי שמתייבשות בקלות לא משנה מהו מזג האוויר ולכן צריכות לחות תמידית.
בזמן טיסה המצב מחמיר ובתור ניסיון ללמוד מטעויות עבר אני הולכת להיצמד לקרם הזה ממספר סיבות:
1. כמו שכבר אמרתי הידיים יבשות וצריכות לחות
2. הקרם נספג במהירות בעור והוא אינו מרגיש כבד ודביק
3. הוא אורגני ושייך לחברה שכובשת ללא הפסקה את ליבי-ACURE ORGANICS
4. הוא מיועד במקור לטיפול בעור של תינוקות ועל כן האריזה של כוכב עם שיני חלב
5. מסייע לטיפול בעור יבש, סדוק ומגורה

וחשוב ביותר-הזמנתי אותו מאייהרב מה שאומר שהוא הרווח עוד מספר נקודות אצלי.
מבחינת שימוש במוצר יש נקודת חיסרון מובהקת-הריח שדומה לריחות של מוצרים אורגנים נוספים בשוק והוא לא הכי נעים לאף אבל המוצר עצמו מחפר על זה היות והוא מכיל שמנים שונים שלאחר ספיגתם הופכים את העור לנעים למגע והוא באמת מסייע במאבק נגד היובש (מאבק  קשה ואכזר).

*אם תרצו להכיר מוצרים נהדרים נוספים מהאתר לחצו-כאן  

לרכישת המוצר לחצו-כאן

דרך אגב אם זו הזמנה ראשונה שלכן מהאתר אתן יכולות להקליד במעמד הרכישה את הקוד QBF925 לקבלת אחוזי הנחה.

******
הפסקה קטנה לשם הנחת האוזניות והפעלת מוזיקה










******

נקודה אחרונה נתונה למצב הרוח.
בטיסה צריך לשבת זמן רב גם אם זה רק לשעה, וקשה לנו לשבת כי אנחנו חייבים מבלי שיש לנו את האפשרות לנוע בחלל כרצוננו ולכן צריך לבצע התבוננות עצמית על מנת להבין מה מתאים לכל אחד ואחת לבצע על מנת ל"הרוג" את הזמן. עבורי הקשבה למוזיקה, קריאה של ספר וכתיבה עוזרים אבל כמו כל יצור אנושי יש שלב בו אני אומרת-טוב די- ואני רוצה לקום ולהתמתח ולהגיע ליעד אבל אני מצאתי לעצמי מוצר שמצליח לעזור.
שמעתן פעם על שמנים ארומטרפיים\אתרים?
יש להם את היכולת להשפיע עלינו מבחינת ההרגשה על ידי שימוש בהם בדרכים שונות.
עבורי ישנם 2 שמנים שבהם אני אוהבת להשתמש לצורך רגיעה ושינה והם שמן האקליפטוס ומנתה והתחושה שהם משרים עלי ממכרת ולכן אני יודעת שכשאצטרך להישען על גורם חיצוני בנושא אני פשוט פותחת את הבקבוק ומריחה את המוצר. כשאני מתקשה לישון אני מטפטפת טיפה על הכרית ולאחר זמן קצר אני כבר ישנה כמו "בול עץ" אבל בטיסה האפשרויות יותר מגבילות ולכן אצטרך להסתפק בהרחה מהבקבוק מדי פעם.
השמן השלישי הינו תערובת של שמנים כמו תפוז, ליים ולימון שביחד יוצרים הרגשה מעוררת וזה בדיוק מה שצריך כשנוחתים ויש את התהליך של היציאה מהנבל וכל הכרוך בכך. בתערובת הספציפית הזו אני צריכה רק לפתוח את הבקבוק ולהריח וכבר מתעוררת בי התעוררות.


השמנים הספציפיים בהם אני משתמשת בימים אלו שייכים לחברת NOW FOODS שנמכרת באייהרב וכל אחד מהם הינו נקי ב-100%.

לרכישת שמן האקליפטוס לחצי-כאן
לרכישת שמן המנתה-כאן
ולתערובת השמנים-כאן

-הבקבוקים שבתמונה הינם גודל מוקטן של 10ml ואותם רכשתי כסט
לשמנים המרגיעים לחצי-כאן
ולמעוררים-כאן

אז אלו הם המוצרים אותם אני לוקחת איתי לטיסה, מהם המוצרים שלכן?
ואם אתן מרבות בנסיעות ויש לכן טיפים תשתפו אותם בתגובות וכך נוכל להעשיר אחת את השניה.

נתראה בפוסט הבא,

XOXO

Lilo

#המוצרים המסומנים ב-* נשלחו לסקירה

3 תגובות: