פברואר 22, 2017

CLINIQUE Take It All Off Mini Kit Review



הי אהובות,

איפור הוא אומנות, הוא כולל צבעים, חיבורים, יצירתיות ואהבה.
הפנים שלנו הם קנבס לציור אך אנחנו אנושיים ואת הצבעים צריך להוריד בסוף היום ובשוק ישנם מוצרים רבים שטוענים לכתר ולא כולם מוצלחים, לא כולם עושים את העבודה באופן מלא ויסודי ובתור חובבת מושבעת של טיפוח העור אני לא אזנח אותו ולא אתן את המושכות לכל מוצר וזו הסיבה שאני מחפשת אחר האחד שיוריד במהירות את המייקאפ מפני מבלי שאצתרך לבצע הרבה פעולות-זה סוף היום ואני עייפה.





את הקיט עליו נדבר היום הזמנתי בבלאק פריידי ואני חייבת לומר שהסיבה האמתית לרכישה הינו המסיר איפור בשם Take The Day Off Cleansing Balm, הייתי חייבת לעצור רגע ולנשום כי רציתי לנסות את המוצר כבר חודשיםםם אבל לא הייתי מוכנה לשלם את הסכום על המוצר המלא במחשבה שאם לא אוהב אותו זהו בזבוז כסף וקראתי וצפיתי באין סוף ביקורות על המוצר אבל בכל הנוגע לטיפוח העור ולמוצרים שנוגעים בעור חשוף ישירות ישנה תמיד האפשרות כי העור יגיב למוצר בצורה לא טובה-לכל אחד ואחת יש עור שונה והוא יגיב שונה למוצרים שונים, וזו הסיבה שכשראיתי את המוצר בגודל מוקטן "קפצתי" עליו. המוצר עצמו הינו כמו שאמרתי מסיר איפור והוא מגיע בצנצנת בצבע סגול לילך בהיר עם מכסה כסף מסתובב, הצנצנת עצמה עשויה זכוכית ומרגישה יוקרתית אבל המכסה זול-ומניסיון עבר אם הוא ייפול הוא רוב הסיכויים ישבר או לפחות יסדק ואז ההמטרה שלו, של אטימת המוצר לצורך היגיינה כבר לא תהיה אפקטיבית.

אתן מכירות את תגובת שמן הקוקוס לשינוי הטמפרטורה?
כשחם הוא נוזלי וכשמתקרר הוא נהפך גם בגוון לאטום ומוצק, אז המסיר מגיע במרקם זהה לשמן הקוקוס כשקר וכשמוצאים את הכמות הנדרשת (ולא צריך הרבה חומר!) המוצר מתחמם בידיים והופך לנוזל וכך מורחים אותו על הפנים, על האיפור עצמו מבלי להוריד אותו לפני (אל תשתמשו במגבונים על הפנים כי חבל על הפנים שלכן), המסיר שומני והוא מפרק את המייקאפ במהירות וביעילות ואני לא צוחקת! הוא מפרק הכל! לקחתי סיכון וניסיתי להוריד את האיילינר והמסקרה והכל ירד בלי בעיות (אבל צריך להיזכר שלא יכנס דבר לעיניים, זה מתאים לפנים לא לעיניים אל תעשו את השטות שאני עשיתי למרות שלא נכנס לי לעיניים אבל היה לי את המזל לצידי באותו הרגע) וישר לאחר מכן מסירים את המוצר מהפנים וממשיכים בשגרת הערב (כמובן שמנקים את הפנים לאחר מכן על מנת לוודא שלא נשארו שאריות ושהעור מוכן להמשך הרוטינה).




מרכיבים:
Ethylhexyl Palmitate, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Sorbeth-30 Tetraoleate, Polyethylene, PEG-5 Glyceryl Triisostearate, Water, Tocopherol, Phenoxyethanol

 סווצ'ים:
יש פה מסקרה שלא רצתה לרדת עם מגבון ושאריות עקשניות של שפתון עמיד




וואו נכון?!?!?!?!!!!


המוצר הבא בסט הינה המסקרה High Impact Mascara in 01 Black אותה החברה מגדירה כשחורה משחור שנותנת ווליום ואורך לריסים ומגדירה כל ריס וריס אבל לצערי לא הצלחתי להתחבר אליה והעניין מבאס אותי כי קודם כל זוהי מסקרה ושנית היא הגיעה בסט וחשבתי שעקצתי את המערכת מבחינת המחיר. השתמשתי במסקרה כבר שלוש\ארבע פעמים והתחושה לא משתנה כי אני ציפיתי שהתגובה שלי תהיה וואו כמו בשימוש עם ה-LasgSensational Multiplying של מייבלין (כתבתי עליה כאן) אבל בשבילי היא לא שחורה מספיק ולא נותנת ווליום, כן היא נותנת מעט אורך אבל אני רוצה ווליום ועמידות ולא קיבלתי את זה גם כשניסיתי לבנות את המסקרה בשכבות ואם מדברים על שכבות אז לא משנה אם שכבה אחת או 3 המסקרה לא מחזיקה עלי, 5-6 שעות עוברות ואז אני כבר יושבת מול המחשב עם נקודות שחורות של מסקרה באיזור של מתחת לעיניים והחלק העליון של עצמות הלחיים וזה אהובות ממש לא הדבר אותו אני מחפשת.





את המוצרים ניתן עכשיו למצוא חנויות בארץ ובאתר קליניק הישראלי.
למסיר איפור לחצו-כאן
למסקרה לחצו-כאן
לאתר ספורה לחצו-כאן

לסיכום הסט הוא חצי הצלחה אבל אני שמחה שרכשתי אותו והתנסתי במוצרים כי כך מצאתי לעצמי דרך נוחה להוריד את המייקאפ ולצערי גם יקרה אבל עכשיו אני בחיפוש אחר דיופ ואני נוטה לכיוון המוצרים הקוריאנים.

מה דעתכן על המוצרים? האם למשהי יש המלצה על דיופ למסיר איפור? והאם משהי התחברה למסקרה??
כתבו למטה בתגובות
וכמובן שמזל טוב לזוכה בהגרלת יום ההולדת!!!

נתראה בפוסט הבא,

XOXO

Lilo

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה