דצמבר 12, 2016

Elizavecca Milky Piggy Hell Pore Clean Up Mask Review


הי אהובות,

כמו שאמרתי בעבר אני אוהבת מאוד מסכות פנים (מאוד ובלי היגיון) ומסכה אחת משכה את עייני, החזקתי מעצמי מלרכוש אותו במשך זמן רב אבל לבסוף נשברתי והיום היא בידי ולכן צילמתי אותה לפוסט ורצתי לנסות אותה (הסבלנות הרגה אותי ולכן גם תראו בתמונות מוצר נוסף שניסיתי באותו הזמן).

המסכה עליה אני מדברת היא מסכת Peel Off-מסכה מתקלפת, כלומר מסכה אשר מורחים על הפנים ולאחר ייבושה מקלפים אותה מהעור.


המסכה שייכת לחברת Elizavecca Milky Piggy ואם שם החברה מוכר לכן כנראה קראתן על מסכת הבועות שלה (לסקירה על המסכה לחצו-כאן) וזו סיבה נוספת למה רציתי לנסותה.

האריזה מגיעה בצבע כחול עם ציור של חזיר (כמו כל אריזות החברה) שלובש קרניים של שטן (Hell) ומחזיק במשהו לא מובן ש"מוציא ממנו" את המסכה עצמה מה שגורם לחורים השחורים לסבול ולבכות (לי האריזה גורמת לגיחוך קל). אותו הציור מופיע גם על האריזה של המסכה עצמה שהיא שפורפרת לחיצה שמוציאה את החומר בקלות, החשש היחיד שלי הוא מה אעשה כשאהיה בשלבי סיום החומר ולא אוכל יותר להוציאו (ניתן לחתוך את השפורפרת אבל אם אני קונה מוצר אני רוצה להשתמש בו עד הסוף, לא להתחיל עכשיו לגזור ולשחק בשעת יצירה).





אחת הסיבות שדחפו אותי לנסות את המסכה היא הסרטון של טאטי בעלת ערוץ היוטיוב GlamLifeGuru היות והתלהבתי מהקטע שהמסכה מתקלפת אבל (וזו גם הסיבה שהחזקתי בעצמי מלרכוש אותה) אני לוקחת את ההמלצות שלה בעירבון מוגבל, אנחנו נשים שונות עם העדפות שונות וסוגי עור שונים, לדוגמא על פי טאטי המסכה מאוד כואבת במהלך הקילוף והיא גם מזכירה שיש לה עור מאוד רגיש, לכן היא לא בהכרח תכאב לי אבל זה היה בתיאוריה, כי כשהתחלתי לקלף את המסכה מפניי הסרטון שלה ישר קפץ מול עיניי והבנתי למה היא התכוונה-המסכה נדבקת חזק לפנים וכואבת במהלך הקילוף אם כי לא ברמה שטאטי תיארה.

על פי החברה יש לשטוף את הפנים ולנגב אותם עם מגבת חמה (על מנת לפתוח את הנקבוביות\אפשר גם פשוט לשטוף את הפנים עם מים חמים), למרוח את המוצר באזור האף (ובכללי איפה שיש לכן נקבוביות פתוחות שאתן רוצות לנקות), לתת לה להתייבש לבערך 15 דקות ולקלף בזהירות מלמטה למעלה. 



כשהוצאתי לראשונה את החומר מהאריזה היה ריח דומיננטי של אלכוהול אבל הוא התנדף לאחר זמן קצר.
החומר לא כבד וזו גם הסיבה שאין לו צורך בזמן רב על מנת להתייבש, המרקם מזכיר לי שילוב של ג'ל ודבק לבן (מוזר אני יודעת) אבל הוא נמרח בקלות רבה על העור ואין צורך בכמות גדולה ממנו (הכמות שבתמונה הספיקה לי לכל אזור האף). המסכה אומנם כואבת בעת הקילוף אבל היא פשוטה להסרה בנוסף לכך שהיא לא נקרעת ולא משאירה שאריות חומר על הפנים.

לאחר ההסרה העור מרגיש חלק ונקי והאזור נראה נקי והוא יכל להיות יותר אבל אני אשמה בעניין-התעצלתי ללכת ולשטוף את פני (למרות שהן היו ערומות מינוס ליפסטיק).


מרכיבים:
Water, PVP, alcohol, polyvinyl alcohol, charcoal powder, titanium dioxide, salicornia herbacea extract, rhus semialata gall extract, diospyros kaki leaf extract, prunus serrulata flower extract, nelumbium speciosum flower extract, camellia japonica flower extract, cosmos bipinnatus callus culture extract, nymphaea alba flower extract, rosa hybrid flower extract, saccharomyces/caragana sinica root ferment extract, PEG-60 hydrogenated castor oil, 1,2-hexanediol, caprylyl glycol, butylene glycol, illicium verum (anise) fruit extract, aluminum hydroxide, silica, methyl acetate, lithium magnesium sodium silicate, tetrasodium pyrophosphate, fragrance.


את המסכה ניתן לרכוש באתר אייהרב (Iherb) במחיר $13

לסיכום אומר כי אני אוהבת מאוד את המסכה, היא עושה בדיוק את מה שהיא מבטיחה + אריזה משעשעת.

אשמח לקרוא בתגובות אם משהי ניסתה גם את המסכה ומה דעתה עליה, וכמובן שאם יש למשהי שאלות יותר משאשמח לענות עליהן.

נתראה בפוסט הבא,

XOXO

Lilo


תגובה 1:

  1. אוף אולי אני מקולקלת, אבל המסכה לא עשתה עבורי כלום :\ איזה באסוש

    השבמחק