אוקטובר 18, 2016

Colour Pop Haul+Review


הי אהובות,

האהבה שלי לצבעים לא יודעת שובע!
וגם האהבה לאיפור, להתנסות במרקמים ובמוצרים שונים דבר שהוביל לעוד קנייה (נכון שאתן מופתעות?) ואם להיות כנה אני לא חושבת שהיא תפחת בקרוב (האהבה כן?!..)

בתחילת ספטמבר חברת קולור פופ (ColourPop) יצאה בהודעה כי למשך מספר ימים יהיה משלוח חינם בקניה של $50 ומעלה במשלוח בינלאומי ואני עפתי על האפשרות כי בדרך כלל המשלוח הבינלאומי מתחיל ב-$25 ולכן ישבתי ועברתי על כל האתר בחיפוש אחר המוצרים שיתפסו את עייני והיו כל כך הרבה כך שצמצמתי וצמצמתי את סל הקניות עד שהגעתי למינימום של של המשלוח חינם (וזה לא היה קל). 
כשבניתי את הסל חשבתי יותר על הצד הפרקטי-באילו מוצרים תהיה לי האפשרות להשתמש ביום יום, לעבודה או לסידורים ואילו יתאימו גם למראות דרמטיים ואני גאה לומר שהסל באמת הכיל את הגוונים הללו אבל לא יכולתי שלא להוסיף צבע שתופס את העין (אני אוהבת את הדרמה שלי עד הסוף) ולכן יש זריקת צבע קטנה.

אז אם תרצו לראות מהם המוצרים שהזמנתי, דעתי עליהם ומהי חווית השימוש רק תמשיכו לקרוא:


בואו נתחיל עם החולשה שלי והיא צלליות:
השם שהחברה נתנה לצלליות שלה הוא Super Shock Shadow ויצא לי כבר להתנסות באחת מהם (לסקירה לחצו-כאן) ולכן הרשאתי לעצמי לתת להן את הבמה של ההזמנה.
מרקם הצלליות הוא ספוגי ונעים למגע והן עובדות על בסיס קרם לאבקה, כלומר, שברגע שהן מונחות על העור הן מתפקדות כצלליות אבקה אבל בניגוד לצלליות אחרות בסגנון, מברשות עיניים רגילות לא מצליחות להרים את המוצר ולכן הן מונחות בצורה הטובה ביותר עם האצבעות שמעבירות את מלוא העוצמה של הצללית.
הצלליות מגיעות בצנצנות פלסטיק לבנות (כל צללית בצנצנת משלה) והן לא ניתנות לדיפוט. האריזה יפיפייה ומייחדת את המוצר והחברה אבל הן לא שיא הנוחות לשימוש-את הצנצנת יש לסובב לפתיחה וכל צנצנת עומדת בפני עצמה, בנוסף יש לסגור היטיב את האריזה למניעת התייבשות המוצר אבל במקרה הזה הייחודיות מנצחת או יותר נכון שהמוצר עצמו מנצח כי הפורמולה רכה, נעימה וקלה לשימוש.
עד כתיבת הפוסט יצא לי להשתמש בצלליות מספר פעמים ואני מאוד מופתעת מחווית השימוש בהן-מאוד חמאתיות ונוחות למריחה (עם האצבע), מטשטשות נהדר והשיא שלהן הוא עניין העמידות ופה קולור פופ התעלו על עצמם: מראות העיניים שיצרתי בשילוב הצלליות היו על העיניים שלי במשך 15 שעות בערך (כל מראה בנפרד) ונראו נהדר! ויכולתי להיות איתם עוד שעות רבות ללא מפריע היות והן לא ברחו לשקע העין, לא דעכו ולא זזו.

ההזמנה כוללת בתוכה 6 צלליות:

Liberty-כסוף מאטלי

Sugar-כחול כסוף מטאלי עם נצנצים של כסף שמפניה וזהב

Tassel-לבן עם נצנצים לבנים וכסופים

סווצ':

Girly-שמנת וניל עם דואו כרום ורוד

Bubbly-ורוד בייבי עם נצנצים ורודים וכסופים 

Porter-בורדו חם עם נצנצים זהובים בגימור מטאלי

סווצ':

*המצלמה לא תופסת את היופי האמיתי של המוצרים, הם הרבה יותר זוהרים במציאות 



המוצר הבא הוא פיגמנט דחוס-Super Shock Pressed Pigment והאמת שהיה לי קשה להכניס רק גוון אחד לסל היות והם כל כך יפים! התגברתי על הקושי (חלקית כי אני עדיין רוצה אותם) ולקחתי את הגוון Glowstix שהוא צהוב ניאוני עם נצנצים זהובים. תסתכלו בפיגמנט-זה מטורף ובמיוחד כשבהתחלה לא הצלחתי להוציא מהמוצר את הפיגמנט בסווצ'ים עד ששיניתי את מיקום הסווצ' על הזרוע. עוד לא יצא לי להשתמש בו על העין (אבל זה יקרה בקרוב!) אבל לפי מה שאני רואה הפיגמנט אטום כמעט לחלוטין כבר בסווצ' הראשון וההתרגשות מהמוצר בשיאה.

ימין-שכבה 1, שמאל-3 שכבות


בואו נעבור לעפרות עיניים (Creme Gel Pencil) שפה בפעם הראשונה לא הזמנתי גוון שחור וזה חידוש ענק עבורי (אני במרוץ אחר האחד שישאר בקו המים ליותר מחצי שעה). החלטתי שאני רוצה לגוון קצת ולכן הלכתי על צבעים אחרים אבל גם הם כהים (יש שינויים שעושים בהדרגה), האחד בגוון חום עשיר בשם Mr. Bing מתוך שיתוף הפעולה האחרון בין החברה ליוטיוברית קתליין לייטס והשני בגוון כחול קר עם מעט צהבהבות בתוכו בשם Fast Lane. הליינרים קרמיים מאוד, פיגמנטיים ונמרחים בקלות ונשארו לי בקו המים למשך 5 שעות בערך ואז הם גלשו לי לקו הריסים שם הם נשארו עד שהורדתי את האיפור ומבחינתי זה השיג (הרי הם החזיקו יותר מחצי שעה).



והמוצר האחרון להזמנה הינו עיפרון שפתיים בצבע שחור בשם Bull Chic שפשוט גולש על השפתיים בשיא הקלות ובנוסף הוא פיגמנטי אבל בקלות אפשר להעצים את הפיגמנט. בחרתי בצבע הספציפי הזה כי רציתי בסיס לשפתונים הכהים שלי במיוחד לשפתון של עפרה בגוון The Bronx על מנת להאריך עוד יותר את עמידותו (לסקירה לחצו-כאן) וכבר ניסיתי אותו מתחת לשפתון הטריפל כרום של עפרה-Emerald City והשילוב יצא מדהים!!! מה שאומר שבפעם הבא שקולור פופ יוצאים במבצע כזה (בתקווה שבבלאק פריידי המתקרב אלינו לטובה) כמות עפרונות השפתיים תהיה מכובדת ביותר.



אני מנסה למצוא את הדרך להסביר לכן את ההתלהבות שלי מההזמנה הזו ולכן אני פשוט אספר לכן שלאחר שאספתי אותה מהדואר ישבתי באוטו למשך 20 דקות בערך (בחנייה שליד הסניף) והסתכלתי מהופנטת בדרך שהצלליות תפסו את קרני השמש (מכורה אמיתית).

אז האם אני ממליצה על המוצרים.
כן!

כלל המוצרים בהזמנה עלו $5 לאחד (מחיר בדיחה!)

אשמח לקרוא בתגובות מהם המוצרים שאתן אוהבות מהחברה ואם גם אתן הזמנתן את מוצרי החברה בזמן המבצע או בכלל שתפו מה הזמנתן :)

נתראה בפוסט הבא,

XOXO

Lilo

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה