אוגוסט 01, 2016

Will You Marry Me? Yes I will\Hall No-July


הי אהובות,

איך עבר עליכן הסופ"ש? עזבו סופ"ש איך עבר עליכן החודש?

עלי עבר חודש מלא בחוויות-השתחררתי מצה"ל (ווהו), התחלתי לעבוד (כן, כן אני אישה עובדת), אימצתי כלבה ועשיתי קעקוע נוסף JJJ.

היום נדבר על המוצרים שאהבתי, שנאתי וייחלתי להם החודש, לפני שנתחיל ניזכר שנייה בקטגוריות:

Yes I Will- כן אני אנשא- מוצרים אהובים
Hell No- לא יקרה-מוצרים מאכזבים
I Need To Think About It- אני צריך\צריכה לחשוב על זה- מוצרים שהם באמצע
I Wish I Could- הלוואי ויכולתי-מוצרים שאני רוצה לרכוש

Yes I Will



הדבר הראשון והחשוב היא הכלבה שלי שקוראים לה רוז והיא יפיפייה אמיתית בת שנה שאימצתי מתנו לחיות לחיות והחיבור אליה היה מדהים-היא חלק מהמשפחה רק שבוע וכבר מסתדרת עם כולם נהדר, קבעה לעצמה מקום מנוחה על הספה ולוקחת לי את כל המקום במיטה, פשוט אהבה!


הדבר השני הוא הקעקוע שעשיתי בתחילת החודש (ממש ביום שחרורי מצה"ל)-למי שמעוניינת עשיתי אותו במכון קעקועים בשם INKDonkey בתל אביב.

OFRA Cosmetics-Blush Palette*

הפלטה הזו יפיפייה Iהחודש יצא לי ממש להשתמש בה בכל פעם שהתאפרתי ואני חייבת לומר שאני נהנית ממנה מאוד! הגוונים שמשו אותי כסמקים וכצלליות והם מחזיקים על הפנים כל ה י ו ם ובנוסף הפלטה הורידה לי את החשק לסמקים אחרים ובכלל את הרצון לקנות עוד סומק (תכננתי לפני על הפלטת סמקים של מורפי ה-9B).
הסמקים בהם השתמשתי הכי הרבה היו-candy apple, b-29, mac raisin (כל כך יפים!!)

כתבתי על הפלטה פה
כמות-4 גרם לסומק
ניתן לרכוש מאתר גילטי-מחיר מלא:480 ש"ח עכשיו במחיר השקה:320 ש"ח

משמאל לימין: You Dew You, Candy Aplle, B-29, Mac Raisin 


OFRA Cosmetics + Dupethat-You Dew You Highliter


ההיליטר הזה פשוט מושלם למראה ברונזי, זהו כתבתי את זה ואני עומדת מאחורי זה כי הוא באמת הדובדבן שבקצפת-פיגמנטי, מיטשטש נהדר ועמיד. החודש הלכתי יותר לכיוון המראה הברונזי ונגיעה אחת ממנו והלוק נראה מיליון דולר ואני נראית מוכנה ומוזמנה לקיץ.

כתבתי על ההייליטר פה
כמות-10 גרם
ניתן לרכוש מאתר גילטי, מחיר מלא-169 ש"ח ובהנחה-96 ש"ח

Physicians Formula-Butter Bronzer in Bronzer


הייתה לי הרגשה שהמוצר שפה לפנינו הולך להיות המלך של הקיץ ועכשיו אני בטוחה בכך! הוא מחמם את הפנים ונותן להם זוהר יפיפה ותאמינו לי שכשהשעה מוקדמת בבוקר ואתן מתאפרות למרות שאתן עדיין חצי ישנות הריח שלו יכול להעלות לכן חיוך על הפנים כי הוא פשוט נהדר.

כתבתי על הברונזר פה
כמות-11 גרם
ניתן לרכוש מהאתר אייהרב במחיר-14.35 $

NYX HD Finishing Powder in Banana

אני מסוג האנשים שלובשים איפור מלא או לא לובשים איפור בכלל ולכן אני גם מבצעת הצללות והארות כחלק מהשגרה שלי ואם בעבר הייתי מקבעת את הקונסילר שלי בשיטת האפייה או עם פודרה בגוון צהבהב החודש התחלתי לשלב ביניהם ואני רוצה לספר לכן שזו הדרך המושלמת! עם פודרת האפייה שלי אני מקבעת את הקונסילר במקומות הרצויים ולאחר מספר דקות, כשמגיע הזמן לטשטש את הפודרה אני משתמשת במברשת סטיפלינג של רילטכניקס עם פודרת הבננה ופתאום הפנים נראות מוארת בטירוף.

כתבתי על הפודרה כאן
כמות-8 גרם
ניתן לקנות באתר איביי ובאסוס


WOW Eye Shadow


נתחיל בזה השם לא מתאר נאמנה את המוצר ולכן אני אתאר אותו-דואו לגבות של חברת וואו שמתאים לברונטיות, המוצר מגיע בצורת אבקה והוא פיגמנטי ועמיד והאמת שיש סיפור קטן מאחוריו:
לפני שנתיים בערך התחלתי להשתמש במוצר ואהבתי אותו ועל כן השתמשתי בו עד לרמה שכבר הגעתי לפאן ובוקר אחד כשהייתי עם אחותי הגדולה היא הפילה אותו והוא התנפץ ובכאב רב אולצתי להיפרד ממנו. הזמן עבר אך לפני חודש וחצי בערך עברתי ליד וואו ונזכרתי במוצר ואמרתי לעצמי שאני חייבת לנסות אותו כדי לראות אם אני אחרי כל הזמן הזה אני עדיין אוהבת אותו וכן ולכן הוא פה והוא לא הולך לשום מקום.

כמות-8 גרם
ניתן לרכוש בחנויות רשת וואו במחיר 14 ₪ (בערך אני לא זוכרת את המחיר שלו אבל זה גרושים).

משאל לימין: Bronzer, HD Powder, WOW

MAC-Extended Play Gigablack Lash Mascara


על המסקרה הזו דיברתי מזמן בהול קניות שלי ממאק אבל אני רוצה להוסיף שהיא שווה את המחיר שלה והיא באמת מאריכה את הריסים, והיא לא מלכלכת ונוחה לשימוש והאריזה שלה יפייפיה-תסתכלו עליה.

ניתן לקנות באתר בחניות רשת מאק במחיר-110 ש"ח


Essence-studio nails caring nail oil



שמן לטיפול והזנה של הציפורניים-כשקניתי את המוצר חשבתי שעדיף לנסות כי מה כבר יקרה אבל לא האמנתי שהמוצר יחולל שינוי כזה גדול, זה מדהים. השמן באמת מזין את הציפורניים והעור שסביבן והשתמשתי בו רק החודש והציפורניים שלי גדלו בטירוף ואני אומרת את זה כמי שכססה ציפורניים ונלחמת בזה הציפורנים נראות עכשיו מדהים ולק חוזר להיראות עלי יפה-אני מורחת את המוצר על העור סביב הציפורניים בכל לילה לפני השינה ונותנת לקסם לפעול.

כמות-3.5 מיליליטר
ניתן לקנות בסטנדים של המותג הנמצאים בחנויות רשת סופר פארם במחיר-11 ₪

I Wish I Could


Aztec Secret-Indian Healing Clay



מסכת חמר שדומה למסכה שיש לי של ניו סולושן ואני מתכננת עליה כבר חודשים אבל אייהרב לא החזירו אותה עדיין למלאי L

מחיר-7.95 $

ZARA-Shiny Flowing Dress


אני מתה על הסגנון הזה!! אני צריכה להגיד עוד משהו? תסתכלו עליה

ניתן לקנות באתר בחנויות הרשת במחיר-119.19 ש"ח


אשמח לקרוא איך עבר עליכן החודש ומה המוצרים שאתן אהבתן

נתראה בפוסט הבא,

XOXO

Lilo

3 תגובות:

  1. יש לי את מסכת החימר הזו, ואני חייבת לומר לך שממש לא אהבתי, אל תבזבזי את הכסף :\

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מחכה כל כך הרבה זמן שהיא תחזור למלאי
      אבל היות ואת אמרת את זה זה יורד מהרשימה 👍
      ?יש לך המלצה על מסכה אחרת מאייהרב?

      מחק
    2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק

תוויות

3D PYRAMID אביב אדמומיות אודם אורגני אורך איבי איביי אייהב אייהרב איילינר איפור אל אי גירל אלזה אמיקה אנסטסיה בוורלי הילס אסוס אסנס אקליפטוס ארגונית אתגר בגדים בושם ביוטיקר ביקורת בלאק פריידי בנפיט ברוזוואה ברונזר ג'ייד גבות גוון גוונים חמים גולדן רוז גותי גילטי גימור גלאם גורו גקלין היל גריז גרניר דואו לגבות דיופ הארות הארות והצללות הארות רטובות האתר הפולני הגנה הגנה מהשמש הגרלה הדגמה הולה החתמה החתמת ציפורנים הייליטר הנחות ומבצעים הסרת שיער השקה חג טבעי טו פייסד טונר טיפוח טיפוח שיער טיפים יובש יוטיוב יוטיוברים יולי יופי ילדים כיסוי כפפה להימנע מלחץ לוריאל לחות ליפגלוס ליפסטיק ללין לק לק גנטי לק הולוגרפי לקים מאט מאכזבים מאק מארז מבריק מברשות מברשת איפור מגבונים מדריך מדריך מלא מהדורה מועדפים מוצרים לחג מוצרים לנסיעה מוצרים שסיימתי מורפי מחיר נמוך מטבח מי ורדים מי פנים מייבלין מייקאפ מייקאפגיק מילאני מים מסילרים מיסט מנהתן מני מנתה מסיכה מסיר איפור מסכה מסכת חימר מסכת פנים מסקרה מסקרה לגבות מציאות מקדם הגנה מראה איפור מראה לערב חג מרכך מרפא משחת שיניים מתנות לחג מתקן גוון נוחות ניוד ניוואה נייל ארט ניסויים על בעלי חיים ניקיון נעלי עקב נפח נצנצים נקבוביות נרות סבון פנים סבון של פעם סגול סוכות סומק סטילה סייבר מנדיי סירום סמי מאט ספוגית ספורה ספיידרמן ספר ספרי שיער סקירה סרום סרום לשיער סרטון ראשון סתיו עגילים עמיד במים עמידות עפרה עפרון עיניים עפרון שפתיים עצות פודרה פודרה בתפזורת פודרת אורז פוסט פורים פזישנס פורמולה פיגמנט פיקס+ פלטה פלטות פסח פרוזן פרויקט פאן פריימר פריימר לצלליות צבעי מים צבעי שמן צבעים ציפורנים צלליות צללית קאט ואן די קולורפופ קונטור קונסילר קיט קיץ קליניק קניות באינטרנט קנייה קעקוע קריולן קרם עיניים קרם פנים ראש השנה רימל שבבי סוכריות שיטת האפייה שימר שיניים לבנות שיער מקורזל שיערת איפור שמן שמן אקליפטוס שמן ארגן שמן אתרי שמן ויטמין E שמן חוחובה שמן לפנים שמן לשיער שמן קוקוס שמן רוזהיפ שמן שחור שמנים שפתון שפתון עמיד שפתונים שפתיים תודה תחפושת תיק תיקון תכשיטים תת גוון ABH alcohol free amelialiana andalou anti aging argan oil aries asos atlantis avalon organics awbmakeup baby skin back to the 70's bag baking bathandbodyworks BATISTE bb cream beauty beauty blander beautybay beautyjoint beautynetkorea benefit BFF nail BHcosmetics BIORE black friday blogs blush body born pretty bronzer brow mascara BUNDLE MONSTER candle cc cream cerave charmed clean cleanperfume cleansing balm clinique coconut oil Collection colors colourpop concealer contour corrector COVER FX crulty free cult beauty daydream desiperkins desiXkaty disney DKNY dose of colors DRUGSTORE DRUGSTOREMAKEUP dryness duo chorme dupes dupethat ebay ecotools eleanorwears elf Elizavecca Milky Piggy emerald city EmilyNoel empties essence essential oil eucalyptus EX1 extreme sparkle eye pencil eyeliner eyeshadow eyeshadow primer eyeshadowbrush eyeshadowpalette FACE MASK face mist favourite Favourites FIT ME fix+ flormar foiled foundation french tip frozen fun gadecosmetics Gerard Cosmetics giorgio armanu girl abroad girly giveaway gliss glitter glycolic acid cream GOLDEN ROSE goldie guilty H&M hair hair care hands hangloose harry potter HAUL Heritage Products highlight holo home made hoola hotline houl I'M REAL iherb info it cosmetics JaclynHill January jeffreestar k-beauty kaeyeshadow katerinabeauty kathleenlights katvond kim k kimthai kit korean skin care KRYOLAN la girl LA Splash ladymakeup laline le freak lightweight lilo & stitch lip balm lip liner lip mask lip oil lip scrub lip smacker lipgloss lippie stix lipstick liquidlipstick lisaeldridge loose powder lorac cosmetics loreal love luminoso Lustrelux mac magic MAKEMEUP makeup makeup remover makeupbook makeupbrushes makeupforever makeupgeek Manhattan MannyMUA mascara mask matt mayblline metallic miamifever milani MINTI SHOP missglitters MissReine MoranTarasov more creamer please MorpheBrushes mousses MOYOU LONDON my skin nail art nail care nail polish nail powder nail stamping NikkieTutrials nivea nude nyx ofracosmetics online shopping onlineshopping OPI OPIXGREASE P paese palette PatrickStarr PeachPlz peel off peeling peppermint perfume Persuede Me physicians formula pikachu pink pixi pixiwoo pokemon pores powder primer purple Quay Astralia RachhLoves raviva labs rcma realtechniques red redness review REVIVA LABS rice powder rimmel rosehip oil ROSEWATER SCURB sephora Setting powder Setting Spray sheet mask shimmer skin care skin food Slay All Day sleek smashbox smokenwhistles SPF stamping platte stila style liner summer syber monday tag tarte cosmetics tati the balm the girls' no shade thleenlights tombaramar toner tonymoly toofaced top 10 upside down urban outfitters Vegan vegan food wake me up waterproof waynegoss werm tones wet n wild wish list witch hazel wonder land yanaproviz YESSTYLE YOUDEWYOU youtube youtubers ziggie Zoella