יולי 06, 2016

הזמנה קטנה מאתר גדול #3

הי אהובות,

איך עובר עליכן השבוע?
אז ביצעתי הזמנה נוספת מאייהרב והיא כוללת בתוכה מוצרים חדשים ואני לא יכולה לחכות ולשתף אתכן.
אם ברצונכן לראות מהם המוצרים אתן מוזמנות להמשיך ולקרוא:
בואו נתחיל מהמלהיב ביותר-

Physicians Formula-Butter Bronzer in Bronzer




את הברונזר ראיתי אצל כל כך הרבה יוטיובריות והן עשו לי חשק ענק לנסות אותו!
האריזה יפייפיה-היא משדרת קיץ, חום וקרנבל, על המוצר עצמו יש הדפס של גלים והמרקם שלו קרמי (אין יותר קיץ מזה) וריח דומיננטי של פינה קולדה (קוקטייל שעשוי מרום, חלב קוקוס ומיץ אננס), נהדרת לנסיעות היות והיא מגנה על המוצר עצמו ובנוסף מתחת לברונזר יש מראה נהדרת ולצערי גם ספוג חסר תועלת. הברונזר שייך לקולקציית האביב והקיץ של החברה ועל פיה נועד לתת לעור מראה של זוהר טרופי "מבפנים" ולחות.
הברונזר בעל גוון ניטראלי והכיסוי שלו נבנה, יוצר באיטליה ובנוסף הוא היפואלרגני, לא נוסה על בעלי חיים, נבדק דרמטולוגית, לא כולל בתוכו פראבנים, גלוטן ושמן (על האריזה כתוב שהוא אינו כולל גם בישום-קצת משונה היות וריחו דומיננטי).
הברונזר מגיע בשני גוונים:
Light Bronzer-מתאים לבעלות עור חיוור לבהיר
Bronzer-מתאים לבעלות עור בהיר עד בינוני
לא יכולתי לחכות וניסיתי את המוצר כבר מספר פעמים וקודם כל הפכתי למסניפה קבועה שלו (מאוהבת בריח ואם ייצרו בושם בריח הזה אני ארוץ לקנות) ושנית הוא עושה את העבודה, כלומר הוא נותן לפנים מראה ברונזי, בוהק ויפה ואם מעמיסים מעט יותר ומתמקדים באזור שקע הלחיים הוא עושה 2 פעולות במכה-מחמם את האיזור ויוצר הצללה קלילה- והוא עמיד! למשך שעות והיופי לא דועך ובדיוק כמו שכתבתי על השמפו יבש של בטיסט גם המוצר הזה הולך להיות המלך של הקיץ!
כמות-11g
מחיר-14.35$





ספוג לטיפוח העור הנועד לסייע, לנקות ולטהר אותו מלכלוך ושמן (ואפשרי גם מאיפור) היות והוא פילינג ליצירת עור קורן, עדין על הפנים, קל ביותר ועשוי עבודת יד ומחומרים טבעיים וכשהוא יבש הוא קשיח ולכן משתמשים בו לאחר שמרטיבים אותו.
ספוג הקונאגק' הספציפי הזה שייך לחברת אקוטולס שהיא מותג שהחל משנת 2008 שדוגל בטיפוח ויופי בצמוד להגנת הסביבה שבדומה לחברת לוקיסטן חרט על דיגלו את העשייה החברתית (הלוואי והיו עוד הרבה חברות כאלו). לחברה מוצרי טיפוח, אמבט, שיער ומברשות איפור-המוצרים של החברה מיוצרים מחומרים ממוחזרים או מחומרים שניתנים למחזור ללא פגיעה בטבע.
בדומה לברונזר גם את הספוג ניסיתי ולאחר שמרטיבים אותו הוא נהיה אוורירי ועדין מאוד על הפנים והוא אכן מנקה אותם אבל יקחו עוד מספר שימושים עד שאוכל להגיד בביטחון אם הוא עושה את מלוא העבודה.
מחיר-5.99$
ניתן לרכוש את המוצר גם בחנויות הפארם (אם אני לא טועה גם לחברת לייף יש ספוג קונאגק')



משחת שיניים להלבנת השיניים.
זוהי המשחת שיניים השנייה של החברה שקניתי-הראשונה הייתה להסרת כתמי קפה ותה מהשיניים-והיות והחוויה הקודמת הייתה טובה ביותר יש לי שאיפות רבות לזו (מחכה שהמשחה הנוכחית תגמר שאוכל להתחיל עם זו).
כמות-60g
מחיר-4.75$
כתבתי על המשחה הקודמת כאן וכאן

לסיכום אכתוב שאני מתלהבת ממש מהמוצרים וזו הייתה הזמנה נהדרת אז סלחו לי כי אני הולכת להמשיך ולהסניף את הברונזר.

אז זהו להיום ואני מקווה שנהניתן מהפוסט ואם יש לכן שאלות אני פה לרשותכן וכמובן שאם משהי מכירה בושם שמזכיר את הריח של הברונזר תכתבו שארוץ לנסות אותו.

נתראה בפוסט הבא

XOXO

Lilo

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה