יוני 24, 2016

Too Faced Bon Bon Palette Review


הי אהובות,

אני שמחה ומתרגשת להניח את ידיי על הפלטה היפייפיה הזו של חברת טו פייסד.

אתן כבר יודעות שיש סיפור מאחורי כל מוצר כמעט נכון?
אז זהו הסיפור של הפלטה-בני משפחה שלי (אבא ואחותי) טסו להם לטיול באירופה ולאחר מספר ימים הגיעו לעיריה נחמדה בצפון צרפת ובאותו היום אחותי שלחה לי תמונה של הכניסה לחנות של ספורה (התמונה למטה) וכמובן שלא השארתי להם ברירה אלא להיכנס ולרכש לי מוצר אבל (כן יש אבל) זהו לא המוצר שעמד בראש מעייני (רציתי את המייקאפ ג'ל של טום פורד) אלא במקום השלישי והמכובד (במקום השני עמד מארז של בנפיט) ולאחר שלא היה את הגוון שלי מהמוצר הראשון והמוצר השני לא נמכר בחנות הספציפית של הרשת הגיעה לידי הפלטה ולמען האמת-אני כל כך שמחה על כך!

התמונה שאחותי שלחה לי כשהיא עמדה במקדש של כל חובבת (מכורה) איפור

עכשיו לאחר וקראתן את הסיפור מאחורי הגעת הפלטה לידי תוכלו להכיר אותה לעומק ולהבין איך מהמקום השלישי (והמכובד) היא הפכה למקום הראשון.

אריזה:



יש חברות שידועות באריזות המוצרים שלהן וטו פייסד היא אחת מהן ולאחר שכל העולם השתגע מפלטת השוקולד (לחברה שלי יש אותה והיא מדהימה-גם החברה וגם הפלטה ;)) החברה הוציאה את הבונבון שניראית כמו גן עדן מתוק-האריזה שבה הפלטה מגיעה נראית כמו חבילת שוקולד וכשפותחים אותה מסתתרת אריזת מתכת ורודה עם לבבות שנסגרת מגנטית וניראת כי מבפנים מחכות בונבוניירות שימיסו את הלב. בצד האחורי של הפלטה יש את רשימת המרכיבים ותקציר של הפלטה מטעם חברה. מבחינה פרקטית-אריזת הפלטה קשיחה ומעולה לנסיעות ובעלת מראה נוחה שמקלה מאוד אם קמת מאוחר ואת צריכה להתארגן מהר (משהי לא מכירה את הסיטואציה?).



ברגע שפותחים את הפלטה יש ריח מתקתק של שוקולד-אם נעזרים במראה שבפלטה הריח מארח חברה- ומתגלות לנו מול העיניים 16 צלליות בפאנים נפרדים ש-2 מהן בצורת מלבן והשאר בצורת לב.

הפלטה בנויה על טהרת הצבעים הניטרלים (גם חמים וגם קרים) עם נגיעות של צבע והצלליות מכילות בתוכן אבקת קקאו בדיוק כמו המוצרים בפלטת הברונזרים של החברה.
הצלליות בגימור שימר ומאט והן פיגמנטיות וחמאתיות (!!) ומטשטשות נהדר.

בנוסף הפלטה מגיעה עם דף קטן ומתקפל ובו 3 הדרכות ל-3 מראות איפור שניתן לייצר מהפלטה ומספר מילים מפי המקים והמנהל של המותג.



הרבה פעמים כשאני כותבת לכן שניסיתי לעמוד על משך העמידות של מוצר מסוים אני לא חושבת שסיפרתי לכן מה אני עושה למסכן\מסכנה ולכן אעשה זאת היום- בין אם זה מוצר נוזל או אבקה אני מניחה אותו על פני בדרך כלל למשך 12-15 שעות למשך מספר ימים (אני מורידה אותו לפני שינה ומנקה את פני אין סיבה לדאגה) ובודקת איך הוא הוא מחזיק מעמד במהלך היום ולכן אני מאושרת לספר שהמראות שיצרתי מהפלטה החזיקו 12 שעות כמו מנצחות על העפעף ונראו נהדר ויכלו לבלות שם עוד כמה שעות בכיף (אני תמיד משתמשת בפריימר לצלליות או בקונסילר כבסיס).

במבחן העמידות הפלטה מקבלת בגאווה מדבקה ענקית של 100.



זמן לסווצים:

משמאל לימין:Almond Truffle, Satin Sheets, Sprinkles, Molasses Chip, Malted
משמאל לימין: Cashew Chew, Cotton Candy, Cafe Au Lait, Bordeaux, Mocha, Black Currant
משמאל לימין: Dark Truffle, Pecan Praline, Totally Fetch, Earl Grey, Divinity

סווצ'ים של האהובות עלי נכון לכתיבת הפוסט:
משמאל לימין: Molasses Chip, Totally Fetch, Cafe Au Lait, Bordeaux

כמות-14g

לצערי הפלטה לא ניתנת לרכישה בארץ ולכן תצטרכו להיעזר כמוני במשפחה\חברים שטסים לחו"ל או שתשתמשו בחברת שילוח.
אם תרצו לדעת איך להיעזר בחברת שילוח לחצו-כאן

לסיכום אכתוב כי אמא צדקה ולפעמים דברים אכן קורים מסיבה מיוחדת וזה רק לטובה אז בונבון היקרה ברוכה הבאה למשפחה ואני מבטיחה שאנחנו נמשיך לשחק ביחד.

נתראה בפוסט הבא

XOXO

Lilo

3 תגובות:

  1. אוי מה את עושה לי, פשוט מהממם! תתחדשי אהובה, יום אחד גמאני ארכוש לי אותה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה 😊
      היא מדהימה ואת תהני ממנה!!

      מחק