ינואר 06, 2016

ללין אהובתי


ללין אהובתי
אני אוהבת את חברת ללין!
כן הוצאתי את זה החוצה, כמובן שהמשפחה כבר יודעת על זה הרי בכל יום הולדת\חג\אירוע כשמביאים לי מתנה זה תמיד ללין לא משנה מה העיקר ללין. יש לי מדף בחדר שחצי ממנו (והוא ארוך) זה רק מוצרי ללין אז חשבתי לשתף אתכן קצת במוזאון ללין הקטן והאהוב שלי.

Body Mousse
 IN BETWEENסדרת -
קרם גוף מוס בריח פירותי מתקתק ועדין שנותן לעור לחות. אם חשקה נפשך בבוסט של לחות זה לא המוצר שאת מחפשת אלא לחות עדינה וקלילה. מנערים את המכל, לוחצים ויוצאת התמיסה שלאחר צאתה מתנפחת ואפשר להתחיל- הכי כיף אחרי מקלחת ואז העור נשאר פשוט חלומי ואפשר לישון בשקט\להתחיל את היום בצורה נעימה.
נטול פרבנים.
200ml-כמות
מחיר-49.90 ₪

 Hand Cream-Lavender
. E קרם ידיים בריח לוונדר אשר מכיל שמן סיליקון, גליצרין וויטמין
הקרם מכיל גליצרין אבל לאחר ספיגתו לתוך העור-נספג במהירות- הידיים לא נשארות דביקות. הקרם הזה מלווה אותו כבר יותר משנה (יש לי אותו בכל מני ריחות) והוא פשוט נהדר!
 המוצר יוצר בארץ ולא נוסה על בעלי חיים.
נטול פרבנים
150mlכמות-
מחיר-49.90 ₪.


Masquerade
HAIR AFFAIRסדרת-
מסכה לשיער שמעושרת ב:
חלבון משי טבעי שמועשר בויטמינים ומינרלים
מגן מנזקי האקלים, תורם לחיזוק השערה ומחזיר ברק לשיער.-B5פרו ויטמין 
אני משתמשת במכה כל שבועיים בערך והיא משאירה את השיער שלי רך ונעים עם ריח נהדר. המוצר לא נוסה על בעלי חיים.
250mlכמות-
מחיר-79.99 ₪.


Body Scrub-Lavender
פילינג גוף בריח לוונדר-ניחוח חזק- שעשיר במלחים מים המלח, שמן זרעי ענבים ושמן אבוקדו. מנקה ומזרז את התחדשות תאי העור. יש לי את הגרסה הישנה כנראה כי לא מצאתי באתר את המכל שיש לי(150 מיליליטר), אני אוהבת אותו מאוד וכשיגמר לי ארוץ לקנות לי חדש רק בריח אחר כי  אני אוהבת לנסות ריחות חדשים. המוצר לא נוסה על בעלי חיים.


Let's Bronze
ברונזר נהדר! גוון חום קר מאט שנהדר להצללות לבעלות עור בהיר עד בינוני. הברונזר מגיע בכמות מטורפת של 22 גרם מה שאומר שהברונזר הזה יעבור בירושה לצאצאים שלי וגם הם לא יסיימו את זה ובנוסף החתיך הזה מגיע עם מראה ענקית שזה תמיד נהדר.
מחיר מלא 130 ₪ אך בללין תמיד יש הנחות :).

אז זה רק חלק קטנטן ממוצרי ללין שברשותי אבל הם מהאהובים עלי.
החלטתי לפתוח את הבלוג הזה מתוך רצון לשתף אנשים באהבה שלי והפוסט הזה כפוסט הראשון שעולה לבלוג היות שללין ואני זה רומן שנמשך כבר מספר רב של שנים.
אשמח לשמוע מה דעתכן על המוצרים למי שיש וכמובן שאשמח לדעת על מה תרצו לקרוא בהמשך.
נתראה בפוסט הבא
XOXO
Lilo

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה